DETROIT TIGER FANS!
For full access to all our areas, please register (free), there are areas that do not show up until you register and log-in.

DETROIT TIGER FANS!

A place for Detroit Tiger Fans to come together for a bit of fun
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  
Please log in and join in the fun of game day threads (GDT) and in overall Tigers chat.
CONGRATS TO CABRERA AND HUNTER on winning 2013 Silver Slugger Awards!
DETROIT TIGERS - 2011, 2012 & 2013 AL CENTRAL DIVISION CHAMPS!

Share | 
 

 Rednecks!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mrsrabelo
Erie SeaWolf
Erie SeaWolf
avatar

Female
Number of posts : 2284
Age : 25
Favorite Current Tiger(s) : Jeff Larish | Fish: Mike Rabelo | Rockie: Jason Grilli | Bullpen catcher: Scott Pickens
Reputation : 0
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Rednecks!   Sun Nov 18, 2007 10:41 pm

So two rednecks decided to go to college. They first one went to their advisor for the classes.

Advisor: So you will be taking Math, Science, and Logic.
Redneck1: What's logic?
A: I'll give you an example. Okay do you have a weedeater?
RN1: Yeah. I got one of them.
A: So I'm guessing that since you have a weedeater, you have a yard?
RN1: Yeah. Totally! You're good.
A: So since you have a yard, I'm guessing you have a house?
RN1: Oh yeah! Weedeater, yard, house... all those things are mine. Dang, you're good!
A: So if you have a house, then you have a wife right?
RN1: Yeah! I so got me one of them!
A: So since you have a wife, you are straight?
RN1: Yep. Completely. Wow you're good.
A: That's logic!

Redneck 1 goes to his friend.

RN2: What classes do you have?
RN1: Math, Science and Logic
RN2: What's logic?
RN1: Here... I'll give you an example. Do you have a weedeater?
RN2: No
RN1: Then you're gay!

**I read this like 10 minutes ago and I am still laughing!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hotpinkangel09
tigersaint
Detroit Tiger
Detroit Tiger
avatar

Male
Number of posts : 8973
Age : 56
Location : Other, but I LIKE it here!!
Favorite Current Tiger(s) : All of 'em, except the BAD ones!!
Reputation : 25
Registration date : 2007-10-06

PostSubject: Re: Rednecks!   Mon Nov 19, 2007 1:08 am

OMG......LMFAO!!!!!
Back to top Go down
View user profile
gs78
Detroit Tiger
Detroit Tiger
avatar

Male
Number of posts : 27687
Age : 39
Location : Trashy Park Michigan
Favorite Current Tiger(s) : Dontrelle Willis, Brandon Inge, Maggs, Verlander, Granderson, Pudge and Todd Jones
Reputation : 9
Registration date : 2007-10-06

PostSubject: Re: Rednecks!   Mon Nov 19, 2007 1:15 am

FUNNY!
Back to top Go down
View user profile
tigersaint
Detroit Tiger
Detroit Tiger
avatar

Male
Number of posts : 8973
Age : 56
Location : Other, but I LIKE it here!!
Favorite Current Tiger(s) : All of 'em, except the BAD ones!!
Reputation : 25
Registration date : 2007-10-06

PostSubject: Re: Rednecks!   Wed Nov 21, 2007 11:25 pm

You got any more??

Ron White cracks me up!!
Back to top Go down
View user profile
GoGetEmTigers
DTF1 ADMINISTRATOR Detroit Tiger
DTF1 ADMINISTRATOR Detroit Tiger
avatar

Female
Number of posts : 57424
Age : 58
Location : Eastern Ohio, near Wheeling WV
Favorite Current Tiger(s) : JV, Hunter, Jackson, Porcello, Avila (really ALL of em!)
Reputation : 20
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Rednecks!   Sat Mar 29, 2008 10:38 am

You Might Be A Redneck If...Bluebook

You might be a redneck if the Bluebook value of your truck changes with the amount of gas you have in it!


“It takes pitching, hitting and defense. Any two can win. All three make you unbeatable.”    
–Joe Garagiola
Back to top Go down
View user profile http://alwaysatiger.forumotion.com
SoulRat
DTF1 ADMINISTRATOR Detroit Tiger
DTF1 ADMINISTRATOR Detroit Tiger
avatar

Female
Number of posts : 9935
Location : I'm movin' to Florida...
Favorite Current Tiger(s) : I like fish at the moment....
Reputation : 0
Registration date : 2007-10-04

PostSubject: Re: Rednecks!   Sat Mar 29, 2008 10:40 am

LMAO
Back to top Go down
View user profile
SoulRat
DTF1 ADMINISTRATOR Detroit Tiger
DTF1 ADMINISTRATOR Detroit Tiger
avatar

Female
Number of posts : 9935
Location : I'm movin' to Florida...
Favorite Current Tiger(s) : I like fish at the moment....
Reputation : 0
Registration date : 2007-10-04

PostSubject: Re: Rednecks!   Sat Mar 29, 2008 10:41 am

tigersaint wrote:
You got any more??

Ron White cracks me up!!

:haha: I Heart him Nod
Back to top Go down
View user profile
gdennis59
Detroit Tiger
Detroit Tiger
avatar

Male
Number of posts : 7415
Age : 24
Location : Akron, Ohio
Favorite Current Tiger(s) : Todd Jones, Miguel Cabrera, Jeremy Bonderman, Max Scherzer, Scott Sizemore
Reputation : 13
Registration date : 2008-03-25

PostSubject: Re: Rednecks!   Sat Apr 05, 2008 7:44 pm

What did the redneck say before he died???

Hey Y'all, watch this!!!
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/baseballer41001
Sponsored content




PostSubject: Re: Rednecks!   

Back to top Go down
 
Rednecks!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rednecks build cool shit!
» REDNECK LENT
» a rednecks last words " Hold my beer and watch this "
» My New Business
» Florida redneck

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DETROIT TIGER FANS! :: Off Topic :: Jokes-
Jump to: